Onsdag

Jag älskar sol och värme. Men jag älskar inte att göra massa saker när det är sol och varmt. Därför har det inte blivit många knop idag. Har mest ätit och fikat faktiskt. Lunchade med Matilda. Sallad nere vid älven och sen mjukglass på torget. Efter stadsbesöket åkte jag ut med familjen till Café Kajutan. Också det vid älven, fast borta i Stackgrönnan. Fikade och glassade i solen. Hängde en stund hemma hos mamma sen, och när hungern slog till där på kvällssidan så åkte jag och köpte pizza. Bara massa nyttigheter idag alltså. Haha.

Ikväll har jag åtminstone tvättat bilen och planterat det sista på balkongen. Det återstår dock att städa bilen på insidan också, för den är inte fräsch just nu. Det är inte lägenheten heller, men vem orkar städa när det är så fint väder ute?

Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags för sängen.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback