Resten av veckan

Har varit på bio ikväll. Var riktigt trevligt. Ja, förutom att jag typ får damp på bio. Viskar lite för högt, skrattar på fel ställen och har svårt att sitta still. En riktig mardrömsdejt...

Fortsätter veckan med massa skoj. Middagskalas hos pappa imorrn. Ett till middagskalas hos moster på fredag. Eric Saade på lördag (och ev Timbuktu på kvällen). Och på söndag ska jag träffa Bea som är på besök i stan.

Självklart ska vi stå längst fram när Saade uppträder. Jag kommer definitiv inte att vara yngst, och det är det som är så underbart. När man kommit upp i min ålder behöver man inte skämmas längre. Då får man flirta hejdlöst med lammkött utan att bry sig om vad någon tycker. På tal om det så hörde en kille från midsommar av sig. Lite för ung och inte alls min typ, men det kan väl inte skada att ses ändå?

Resten av den här veckan kommer nog att bli grym! Känns som att jag har semester redan nu. Great!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback