Torsdag

Har förberett lite inför morgondagen. Lagt köttet i marinad och gjort potatissallad. Har städat undan lite i min lägenhet också, samt målat där jag råkat förstöra i trappen och där jag stänkt hårfärg i badrummet. Fick värsta städsuget och funderade på att börja packa ihop i sovrummet också, men stoppade mig själv i sista sekund då jag insåg att tiden var för knapp för att börja med något sådant projekt.

Ikväll ska jag på middag med vänner. Har målat naglarna i en jättefin sidenrosa nyans. Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig för kläder. Det mesta vettiga är i tvätten, så jag får väl försöka improvisera på något sätt. Ska bli skönt att bara hänga på någon restaurang och dricka lite vin. Precis vad jag känner för och behöver just nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback