Update

Och ännu knäppare blev hon... Kom på att jag skulle måla fjärrvärmerören också. Sagt och gjort, ikväll har jag grundat mååånga meter rör. (Nöjde mig inte med sovrummet, utan tog rören i badrummet också) Dessutom endast iförd underkläder då det blev så jäkla varmt annars.

Har varit igång hela dagen. Köpte som sagt lite grejer till renoveringen och sen var jag på stan och köpte en födelsedagspresent till pappa. Åkte sen på Solbacken och handlade. Och sen har jag och mamma kört bort massa skrot också. Hem. Åt middag. Tog en kort nap. Och sen har jag som sagt målat och fixat massor.

Nu ska jag äta knäckebröd och glo på tv innan det är dags att gå till sängs i soffan. Den kommande tidens sängplats, då sängen förtillfället är nedmonterad.





En söt trädgårdshandske jag hittade hos Emil på midsommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback