Lite om helgen

Nu är jag hemma igen! Eller har varit sen igår, men då sov jag mest. Åkte på en förkylning just när jag skulle åka ner till Eskilstuna. Den satte sig från början bara i halsen och jag var jättehes hela helgen. I söndags började jag dock känna mig riktigt risig och fick feber och ont i bihålorna. Tror dock att jag lyckades sova bort det mesta igår.

Och när vi ändå är inne på sjukdomar. Ända sen jag vaknade upp i lördags efter att ha druckit "lite" mer än en flaska rosé så har jag mått pyton. Jag förstår ju att jag fortfarande inte är bakis, men jag mår fortfarande illa. Kan knappt äta och tror att jag ska spy bara jag tänker på vissa födoämnen. Inte kul alls! Och jag är knappast gravid för det närmaste action jag har kommit på sistone är att sova med en kille. Så jag skyller ändå på att jag fortfarande är bakis. Haha.

Men helgen har varit jättebra ändå, även om det kanske inte låter så. Har träffat nya och gamla bekanta i KDU. Vissa har bara rusat in i mitt liv och tagit mig med storm. Och med det menar jag unga människor som har så mycket innanför pannbenet och som redan kommit mycket längre än mig i sin politiska karriär. Helt fantastiska människor som jag är jätteglad att jag fått chansen att lära känna. Och andra som jag träffat förut, som hela tiden säger att är det något du funderar över så hjälper jag gärna till. C-J till exempel. Vilken kille! Helgen har varit trevlig och lärorik på alla sätt. Vi har gått igenom högvis av motioner och fått en ny förbundsstyrelse. En jättebra styrelse med människor som besitter olika typer av färdigheter och intelligens. En som kan allt om skatter, en annan allt om nationalekonomi, en tredje med enorm social kompetens osv. Känns verkligen som att alla kommer att få sin viktiga roll i gruppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback