Torsdag



Har verkligen intagit något slags semesterläge. Inte många knop här inte. Lite dumt med tanke på att jag inte har semester föränn någon gång i slutet av juli. Men Eskilstuna var inte direkt slappt, utan mestadels mer hektiskt än jobbet faktiskt, så de här tre dagarna har varit välbehövliga.

Idag har nästan sett exakt ut som gårdagen. Först sovmorgon. Därefter städade jag undan efter planteringen på balkongen. Lunchade med brorsan på stan och sen satt vi nere på bryggan i kanske en timme. Efter det champagneshopping och sedan fika hos pappa. Hann med en sväng på Solbacken ikväll också.  

Nu sitter jag ute på balkongen och tar mig ett fotbad i kvällssolen. Dricker en breezer som någon glömt här och lyssnar på riktig sommarmusik. Funderar på en eventuell skärgårdstripp lite senare i sommar. Måste bara se till att jag får med mig sällskap också.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback