Chill out

"Look at a day when you are supremely satisfied at the end. It's not a day when you lounge around doing nothing. It's when you've had everything to do, and you've done it."

- Margaret Thatcher


Jag har länge längtat efter en dag då jag bara kan chilla i soffan och glo på tv hela dagen. I tisdags var en sån dag. Och igår så var det mest ansträngande jag gjorde att åka och storhandla. Nu är jag så sjukt rastlös och längtar efter fullspäckade dagar igen! Om man har haft fullt upp en dag och känt sig produktiv så kan man verkligen njuta av att sätta sig i soffan på kvällen och kika på sina favoritprogram, men har man inte gjort nåt vettigt så är det inte alls lika skönt. Så Margaret Thatcher hade väldigt rätt i det där uttalandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback