Drömmannen

Tänkte att jag kan tipsa om mina favoritbloggar. Tanken kom när jag själv satt och försökte hitta nya roliga bloggar att läsa. Det är inte alltid det lättaste så jag tänkte att det kan vara kul med lite nya idéer.

Jag läser allt från mina vänners bloggar till politikerbloggar, heminredning, musik och livsstil. En väldig blandning helt enkelt.

En rätt så nyfunnen blogg som jag verkligen älskar är
Mäster Henriks.
Magnus Lundgren heter den supercoola killen som har bloggen. Han bor i Malmö, är musikalartist och brinner för 1700-tal, allmoge och antikviteter. Dessutom har han både katt och pelargoner. Ful är han inte heller. Med andra ord; han är kanske den ultimata mannen. Jag älskar också antikviteter(och Skåne) så jag drömmer mig bort och mår bra av den här bloggen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback