Manschettknappar

Vissa hävdar att män inte bör bära smycken. Det tycker jag är fel! Män kan visst bära smycken. Lite bling har ingen dött av.

Men när det kommer till kritan så är jag ändå mest förtjust i klassiska herrsmycken; en snygg klocka, en stilig klackring och så självklart manschettknappar. Det är alldeles för få som använder manschettknappar idag tycker jag! Det är oerhört stiligt, manligt och sexigt. Ger pondus på något sätt.

För ett tag sedan köpte jag faktiskt två uppsättningar manschettknappar på loppis. Inte för att jag själv ska använda dem eller för att jag idag känner någon som vill ha dem. Utan förhoppningen är att en dag hitta en man som är villig att använda manschettknappar och som uppskattar dem som en gåva. En man med manschettknappar, näsduk i bröstfickan och ett par oklanderligt snygga skor, då är jag mer än nöjd!







Snygga klassiska manschettknappar ska det vara,
 inga "roliga" med dödskallar, smilegubbar eller dylikt.




(Jag vet också att jag kanske lever i fel tid och på fel plats för att kunna hitta den perfekta mannen, men än har jag inte gett upp hoppet! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback