Onsdag

Fick ett rosa brev idag. Det är inte varje dag. Det var i alla fall från KD angående den kommande utbildningskvällen. Kul med rosa brev! Så kul att jag satte upp det på kylskåpet.

Har just ätit sen middag. Ostomelett. Snabbt, enkelt och helt okej. Till efterrätt blev det aprikoskräm som jag sitter och smaskar på nu. Det påminner mig om skolan i Vasa. Där fick man kräm till dessert i skolmatsalen. Varje dag till och med, om jag inte minns helt fel.

Har jobbat idag och fortsätter "jobba" hemma. Tvättar lakan och arbetskläder. Så alldeles strax ska jag bege mig ut till tvättstugan för att mangla. Manglade lakan är verkligen ett måste. Och jag tycker faktiskt att det är kul att mangla. Rofyllt på nåt sätt.

Är rätt så trött så sen ska jag nog bara bädda ner mig i sängen och se på, ja, ni kan ju gissa. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback