Tattoo you

Det är sju år sedan jag skaffade min första och enda tatuering. Jag ångrar den inte en sekund, trots att det inte var den som jag hade tänkt mig från början. Hade tänkt mig en annan, men i sista sekund så fick jag en impuls och gjorde min CE-märkning. Det var mammas idé faktiskt.

Har länge tänkt göra en till, men inte kommit fram till vad. Men nu, sju år senare trillade poletten ner och jag kommer helt plötsligt på två som jag vill göra. En vet jag dock inte riktigt var jag vill att den ska sitta. Så det återstår ändå lite grubbling.

För övrigt tycker jag att tatueringar kan vara oerhört tacky och fult. Sånna poppis-tatueringar som blir väldigt ute efter ett par år(tänk tribals, trampstamps, kinatecken mm). Sleeves tycker jag också är fult. Och stora tatueringar i allmänhet, och på tjejer i synnerhet. En hel del annat går också bort. Typ dödskallar. Bland annat.

När jag får tummen ur är en annan sak...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback