Tight schema

Ny vecka. En ny fullspäckad vecka rättare sagt.

Måndag: Måste hämta det sista ut festlokalen, handla ingredienser samt baka tårta och sen städa. Är dessutom ett forum om integration och asylfrågor ikväll med Tobias Billström(M). Men jag vet inte om jag hinner med det.
Tisdag: Min födelsedag. Jobbar förmiddag och sen får jag fikafrämmande på eftermiddagen.
Onsdag: Jobbar förmiddag. På kvällen är det styrelsemöte med KD.
Torsdag: Jobbar eftermiddag och innan dess börjar jag en lektion i rättslära på Skeria.
Fredag: Jobbledig. Men har en till lektion i rättslära och på eftermiddagen/kvällen åker jag till Umeå.
Lördag: Distriktets vårsträmma med KD i Umeå 9-16. Ska också försöka hinna träffa och prata med en kille från KDU i Umeå. På kvällen blir det fest hos Erika och sen eventuellt utgång.
Söndag: Det enda inplanerade är att försöka ta sig hem från Umeå igen.

Måste hinna läsa handlingar inför styrelsemötet samt motioner till stämman. Börjar förmodligen en kurs i historia också. Rätt så fullt upp med andra ord. Men jag gillar´t!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback