Tisdag

Allt känns så dubbelt just nu. Vi bokade en resa till Skåne igår och jag borde vara jätteglad för det. Eller jag var jätteglad för det, men sen åkte min mormor in akut igår afton. Det är nåt med hjärtat och idag ska hon skickas till Umeå för att fortsätta utredningen där. Min mormor betyder så fruktansvärt mycket för mig och det gör mig verkligen ont att hon inte mår bra. Skulle någonting hända henne så vet jag inte vad jag skulle ta mig till...

Planerna för festen på lördag är också i full gång. Hade tänkt handla en del idag. Men nu känner jag mig lite off även när det gäller det. Kan jag ens ha en fest när mormor är dålig? Hon skulle absolut tycka det, men ibland får jag bara så dåligt samvete om jag gör roliga saker när andra inte mår bra.

Ska i alla fall upp på sjukhuset och hälsa på henne ikväll. Det känns i alla fall bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback