Torsdag

Vaknade i natt och var jätteyr. Vaknade på morgonen och var lika yr. Är fortfarande yr, men inte lika mycket. Har ingen aning om varför faktiskt.

Sol och plusgrader idag. Helt underbart! Snön verkar krympa också. Älskar den här tiden på året när det droppar från taket och när snön runt vägarna är skitig och svart. Och sen kommer doften av gammalt surt gräs. Jag låter kanske ironisk, men för en gångs skull är jag inte det. Jag älskar faktiskt både den skitiga snön och doften av skit från det gamla gräset!

Är ledig idag. De här lediga dagarna har gått i en rasande fart. Ska ut med mamma en sväng på stan hade jag tänkt. Måste förbi AF också. Samt hälsa på mormor. Mamma och mormor ska förresten på semster till Riga i sommar. Jättekul tycker jag! Mormor har reumatism och går med kryckor, men nu har hon i alla fall bestämt sig för att testa på att resa ändå. Jag hoppas att hon gillar Riga, och är det så så tror jag att hon kommer att få blodad tand. För hon är tuff tanten!

Nu ska jag dricka kaffe samt klä på mig. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback