Umeå - politik och nöjen

Har packat(nästan klart), läst och tagit ställning till 32 motioner, tagit fram min "seriösa väska" och fyllt den med viktiga dokument samt letat fram vin och sällskapsspel. Nu ska jag bara äta världens godaste hambugare, dvs de jag lagar själv.

Sen bär det sakta men säkert av till Umeå. Ska hämta upp brorsan och Erika på vägen och sen en snabbis förbi Bureå. ´

Förena nytta med nöje som sagt. Imorgon är det vårstämma med Kristdemokraterna i Västerbottens län. Göran Hägglund kommer att medverka och hålla en föreläsning om framtiden inom KD. Hägglund är en av mina absoluta favoritpolitiker, så det ska bli jättekul! 9-16 håller det på, så jag ska försöka hinna byta några ord med ordförande för KDU i Umeå också. Även MUF har stämma på Folkets hus samtidigt, så har jag tur kanske man springer på någon bekant därifrån också.
Men förutom poliktik(som självklart också är kul) så ska jag hinna roa mig lite också. Ikväll blir det tacos, vin och sällskapsspel hos Erika. En riktig svensson-kväll med andra ord. Och imorrn kväll blir det nog lite party och evetuellt utgång. Vi får se helt enkelt.

Jag hoppas på en spännande, intressant och rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback