Nu gör vi ett nytt försök!

Superlänge sen jag bloggade sist...igen. Men jag har varit helt utan dator samt haft en stenåldersmobil så det är anledningen.

En kort sammanfattning av den senaste tiden kanske vore på sin plats?

Jobb. Party. Utgång i tråk-Skellefteå. Jobb. Allians-möte. KD-möte. Jobb. Ost och vin. Reseplaner. Festplaner. Jobb. Jobb. Jobb. Möten. Och ännu mer jobb. Massor med jobb och en del kul helt enkelt.

Har förresten sökt några Komvux-kurser också. Inte för att jag behöver, utan för att jag vill. Hoppas mest på historia och rättskunskap. Dummare lär man i alla fall inte bli. Funderar på en kurs i franska också. Men jag måste ju hinna med jobbet och politiken också.

I och med att datorn blivit formaterad(eller vad det nu heter...) så försvann alla bokmärken, så nu försöker jag komma ihåg vilka bloggar jag har följt samt hitta nya bloggar att följa. Rätt så kul faktiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback