Onsdag

Sov så hårt i natt att det känns som att jag blivit överkörd av en ångvält. Mör och seg. Om jag inte hade en hel del att göra idag så skulle jag helst bara dega i soffan resten av dagen. Som tur var drömde jag en riktigt härlig dröm i alla fall. Drömde att jag var i något spansktalande land och hade en dekadent utekväll med Ville Valo/Johnny Depp. (I drömmen skiftade det från att vara någon av de två.) Vi var på supercoola klubbar och drack starka drinkar. Och kvällen slutade i den absolut häftigaste sviten på nåt hotell i morisk stil. Sånna drömmar gillas!

Ska klä på mig och hämta bilen snart. Kom på att jag glömde köpa lite på bolaget igår. Sen måste jag förbi pappa en sväng. Och så tänkte jag hälsa på mormor om det finns tid till det också. Och vid fyra blir det fika med Matilda på Waynes.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback