Ex-kex

Igår kväll dejtade en gammal dejt. Eller rättare sagt, jag träffade en kille som jag dejtat tidigare. Två år sen sist. Två år äldre(och han är inte längre tonåring...höhö). Två år av nya erfaranheter. Men, det märktes faktiskt inte. Vi skrattade och pratade som vanligt. Och han var lika snygg som vanligt.

Ikväll ska jag träffa en föredetta pojkvän. Ett försök att reda ut nåt. Eller kanske bara för att jag trots allt saknar honom. Jag har inga som helst förväntningar, eftersom att jag inte ens vet vad jag vill förvänta mig. Jag tycker bara att det är tråkigt att slänga bort en fin vänskap på gamla problem.

Det låter säkert hemskt att bete sig som jag gör, men det bryr jag mig faktiskt inte om. Jag är singel och fri att göra precis vad jag vill. Även jag måste väl få leva mitt liv? Jag tror att det handlar om någon slags ålderkris, men om det är så så må det då vara. Jag har överanalyserat så mycket i mitt liv att jag känner att för en gångs skull så vill jag bara leva och go with the flow. Var det tar mig, det får jag se då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback