When she was 22 the future looked bright...

...but she's nearly 30 now, and she's out every night


Nu har jag varit på systemet och handlat, samt fixat bartenders inför lördag. Eller bartenders och bartenders, en av dem är då snickare. Haha. Men jag känner mig mäkta stolt att jag faktiskt vågade ringa en 20-årig kille som jag aldrig ens träffat. Jag som hatar att ringa till människor som jag inte känner väldigt väl, inte ens tandläkare och sånt. Men jag tog mod till mig och ringde upp den här grabben i alla fall (ett glas vin hjälpte till), och han var jättetrevlig på telefon och tyckte att det skulle bli kul att komma på lördag. Så varför skulle jag vara så nervös egentligen? 

Nu hoppas jag bara att han och hans kompis är snygga också... Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback