dag 11 – en låt av ditt favoritband

Min ungdomskärlek Thåström kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och det finns ett favoritband som jag alltid återkommer till, nämligen Imperiet. Sveriges i särklass bästa band!

Jag har lyssnat på dem så länge jag minns. De "hjälpte" mig mycket under mina tonår och jag lyssnar fortfarande på dem regelbundet. De har en låt för varje sinnestillstånd och texterna är helt fantastiska! För att inte tala om Thåströms röst... Och trots att jag kanske är så långt ifrån röd som man kan bli, så kommer jag alltid att älska Imperiet!

Men hur väljer man då ut en bara bra låt med dem? Nä, det går faktiskt inte så jag fuskar och väljer fyra! (Fast jag har typ 20 favoritlåtar med dem...) Alla från deras sista spelning.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback