....

Okej, om sanningen ska fram så blev det en del vin igår kväll. Och jag var väl inte nyktraste kniven i lådan. Trots det mår jag helt okej idag och ska snart bege mig till jobbet. Tur att jag inte kör bil dit i alla fall...

Men, angående dejten i alla fall. Om det inte hade varit för vinet och min oerhörda tankeförmåga efter ett par glas så hade det nog aldrig blivit nåt. Det är så töntigt egentligen. Han hade gillat en status på min FB och i och med det så kunde jag fråga om vi inte skulle ses nere i Skåne. För att göra en lite längre historia kort. Det ville han i alla fall och jag fick hans nummer. En mycket vettig pojk verkar det som, så det ser jag fram emot! Kan man kalla det kvart-i-tre-ragg förresten? Haha.

Nä, nu måste jag klä på mig, kladda dit ett ansikte och hoppas att jag kan cykla till jobbet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback