Konsten att packa?

Alltså hur svårt kan det egentligen vara att packa en resväska för två dagar? Jättesvårt tydligen!

Behöver egentligen bara packa två outfits; en kvällsoutfit för lördagen och en outfit som passar på dagen(samt till middag) under söndagen. Reser ju i dagsoutfiten för lördagen. Men jag har packat flera outfits beroende på väder och dagsform. Eller inte beroende på vädret egentligen. För kallt får det inte bli, då kommer jag att frysa ihjäl! Har redan tre par skor i resväskan, och säkert fem toppar. Har en sån här mellanstor resväska, dvs inte en kabinväska och inte en stor resväska. Det borde ju räcka för två dagar kan man tycka, men jag blir fan tveksam. Den är i princip full redan nu och då har jag inte packat några skönhetsprodukter än...

Jag är inte bra på det här! Och sen är jag mer nojjig än vanligt över kläderna då jag bara känner två som ska vara med under de här dagarna, och resten är superflashiga och snygga människor. En av killarna jobbar tydligen åt Ralph Lauren. Skjut mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback