Måndag -update

Hann med det som skulle hinnas med idag. Inte städningen då, men istället hann jag rensa ogräs samt hämta en bunt tidningar på KD-kansliet. Nu återstår det att dela ut tidningarna här i området. Får se om det blir en trevlig kvällspromenad imorgon. Kanske, kanske...

Förutom det så blev det en fika med Kajsa och brorsan på Waynes, en stor disk diskad, en inskickad insändare till Norran, en hel del mailskrivande och en lång nap i soffan. Mycket mer har jag inte hunnit med, men det räcker för idag tycker jag.

Imorgon jobbar jag förmiddag. Efter jobbet ska jag och mamma fixa lite inför loppisen. Har jag tid och ork så tänkte jag som sagt dela ut de där tidingarna, städa samt tvätta ett par maskiner. Det är hektiskt att hinna med både ett riktigt jobb, ett jobb som hobbypolitiker, ett jobb som "hemmafru" och en vettig fritid. Men jag klagar inte. Jag gillar att ha saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback