Ny vecka - nya krämpor

Känner mig skum i hela kroppen idag. Vaknade vid sju-åtta och mådde pissdåligt. Trodde att jag skulle spy. Men det gick över. Mest troligt var det för att jag sov alldeles för hårt och för att jag skippade middagen och bara drack vin igår. Ingen bra grej. Nu har jag ett tryck över pannan och det känns som att migränen är på g. Men jag hade ju migrän i slutet av förra veckan, och det brukar sällan komma så tätt. Ja, ja...jag skyller allt på vinet. Haha. Och mina konstiga drömmar i natt. Allt var liksom så verkligt samtidigt som det var väldigt otroligt att det skulle hända. Note to self: tänk på vad du kollar på innan du går och lägger dig, och skippa för guds skull vinet. Eller? Den dagen den sorgen...

Nu ska jag göra mig klar för promenaden med Astrid. Behöver frisk luft och behöver skingra mina tankar lite. Sen blir det som sagt stan och diverse ärenden.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback