Semester och fin musik

Har jobbat min sista arbetsdag innan semestern. Nu jobbar jag bara två ynka dagar under tre veckor.
S-E-M-E-S-T-E-R kallas det!

Och sådant ska självklart firas. Köpte med mig en grillad kyckling och potatissallad när jag slutade jobba. Till det gjorde jag sallad på färska jordgubbar, fetaost och lite rödlök. Oerhört gott! Hittade dessutom en Bacardi breezer i kylen som någon glömt på någon fest. Gillar inte sådant egentligen, men det kändes trots det somrigt och gott till maten.

Nu sitter jag och lyssnar på en spellista på Spotify som min (förhoppningsvis) Skåne-dejt har gjort. Det är helt sinnessjukt hur lika musiksmak vi har. Hoppas, hoppas, hoppas att han inte ångrar sig om "dejten" nu. Håller alla tummar och tår! Jag menar, vi kan ju i alla fall prata om musik i ett par timmar utan problem.





Så här såg det ut utanför mig för en stund sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback