Starstruck

Tydligen är jag numera en offentlig person och får därför inte skriva insändare i lokaltidningen, utan måste hålla mig till debattartiklar.

Undra om jag kan utnyttja det nyvunna kändisskapet? Kan jag gå före kön på krogen? Kanske bli bjuden på mutresor eller bara lite mutsprit? Får jag parkera var jag vill utan att få böter? Kommer paparazzifotograferna gömma sig i buskarna utanför mitt hus? Kommer folk att skrika som fjortisar när de ser mig på stan? Får jag en egen stjärna på gågatan? Kommer folk att rulla ut röda mattan när jag ska in någonstans och sedan vilja bli fotograferad med mig? Och den viktigaste frågan utav alla; kommer jag att få groupies?

Förmodligen ingenting av detta. Det är nog bara Norran som vet att jag är en offentlig person...





Och måste jag klä mig så här för att få gå utanför dörren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback