Tisdag

Var så skönt att sova ut idag! Var ju uppe och tvättade till typ ett, och sen somnade jag väl vid två-tiden. Vet att det inte finns någon möjlighet att ta sovmorgon senare i veckan så jag tänkte att det var lika bra att passa på! Jobbar nu onsdag-fredag och lördag på morgonen åker jag till Stockholm och på söndag kväll åker jag hem igen(blir dock tåg hem så jag är hemma först på måndag). Två intensiva dagar med KDU. Utbildning och även en del skoj står på schemat. Längtar!

Idag står desto mindre på schemat. Det enda åtagandet jag har är att delta i en samtalskväll med Kristdemokraterna i Skellefteå. Fika och härliga människor med andra ord. Men det är först 18.00, och innan dess hade jag tänkt hinna med lite saker hemma istället. Promenad med Astrid först. Sen vill jag städa klart på balkongen, men vädret suger så vi får se om jag gör det idag eller inte. Dammtorkning behövs också, samt renbäddning. Måste plocka upp tvätten och börja fundera ut passande outfits för helgen. Kanske till och med börja packa? Och så ska jag ringa till KDU-medlemmar i Ske-å om ett upptaktsmöte. Samt laga middag i form av biff stroganoff. Inte så jobbig dag med andra ord.

Nej, nu ska jag strax hoppa i kläderna och gå ut på promenix i det hääärliga(?) vädret!





Från en dag med betydligt mer behagligt väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback