Torsdag

Skulle förbi pappa och Karin för att skriva ut en grej från mailen. Då blev jag bjuden på både mat och fika. Perfekt!

Har färgat utväxten igen. Den blev för ljus sist, men nu tog jag nyansen mörkare så jag hoppas på bättre resultat den här gången. Under tiden då färgen verkade så passade jag på att diska, vattna blommor, ge Svenne mat samt dammsuga. Effektivt och bra!

Tänkte gå till mamma om en stund och lägga upp byxor. Har tre par med lite för långa ben som måste åtgärdas. Inte världens roligaste jobb, men det måste göras. Brukar gå rätt så fort när man väl sätter igång, så det är egentligen inte så farligt.

Sen ska vi se sista delen av Inför Eurovision. Ska bli kul att se om det dyker upp någon ny favorit. Än så länge har vi faktiskt hittat en hel del bra låt. Ovanligt att vi får så många favoriter så tidigt. Annars är vi rätt så kritiska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback