Underbara laster

Jag ska erkänna en sak. Jag har börjat tjuvröka igen. Inte mycket. Bara ett par om dagen. Och det är alldeles lagom för mig.

För vet ni en sak? Jag älskar att röka! När jag slutade röka på heltid midsommarhelgen 2009 så slutade jag inte för att jag egentligen ville, utan jag slutade av ren tjurskallighet. Bara för att bevisa för H att jag kunde. Och det kunde jag också, det var inga som helst problem. Rökte en cigarett till nyår 2009/2010 och sen tror jag att det blev ett par under sommaren 2010. Hade en period i höstas/vintras då jag rökte också.

Och för mig handlar det om precis det, perioder. Som med allt annat i mitt liv så är jag en periodare. Jag blir inte beroende av nikotin, utan jag röker för att jag tycker att det är så gott! Helt ärligt alltså. Ett glas vin och en cigg slår det mesta!

Så vad vill jag ha sagt med det här? Jo, jag vill ha sagt det att jag (återigen) har beslutat mig för att börja om att röka. Ett lika stort beslut som att bestämma sig för att sluta, tro mig.

Nu återstår det bara att se hur lång den här perioden blir...





Kommentarer
Postat av: Angelina

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback