Söndag

Dricker ett glas rött, lyssnar på Ulf Lundell och har just sett klart ett gammalt tv-program om Patrik Sjöberg. Har varit så mycket om honom i media på sistone av förståeliga skäl, och då kom jag osökt att tänka på honom av andra skäl. Kom ihåg när han var med i Mästarnas mästare för något år sedan. Det var nog första gången jag fick någon slags relation till den mannen. (Jag levde nog i någon slags bubbla som hade mer eller mindre missat honom innan) Lite arrogant, självgod och skön. Jag gillar ju sånna människor. Ja, så länge de har någon slags självdistans alltså. Men jag gillade Patrik när han var med där, och därför har jag youtubat honom ikväll. För att göra en kort historia lite längre.

Har klippt luggen lite också. Den blev en aningens för kort för min smak, och kanske även lite sned. Men jag tror att jag väntar till imorgon och försöker rätta till det då. Känns inte helt bra att göra det efter ett glas vin. Speciellt inte då jag inte ätit någon middag idag heller. Känner av ett glas vin, och då är det illa. Haha.

Imorrn är jag ledig. Planerna för dagen är att gå ut med Astrid, ringa lite samtal, besöka AF(och kanske även biblioteket när jag ändå är i krokarna), köpa foundation, tvätta och fixa lite pappersarbete. Inga direkta nöjen, men väl nödvändigheter.

Nä, nu måste jag nog ta mig en rejäl dejt med sängen. Är trött efter en helg fylld med jobb.
Natti natt!




Ingen Ronaldo direkt.
Men visst är jag bra på att hitta bra bilder? Haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback