Fredag

"Look at a day when you are supremely satisfied at the end.
It's not a day when you lounge around doing nothing;
it's when you've had everything to do, and you've done it."
-Margret Thatcher


Och idag har jag verkligen inte legat på latsidan! Har hunnit med allt jag skulle och mycket mer därtill. Ska snart ut i tvättstugan och hämta in ett par skor som jag håller på att tvätta. *håller en tumme för att de överlever tvätten* Sen tänkte jag bara fixa med lite lite mer grejer innan jag ger upp för idag. Har helt plötsligt fått överskottsenergi från ingenstans. Tror att knepet är att när jag kände mig helt slutkörd där vi 18-tiden så segade jag inte bara ner mig i soffan(även fast det kändes lockande) utan förberedde istället det mesta inför festen imorrn. Vilar man blir man oftast bara ännu mer trött.

Har bokat tågbiljetter ner till Eskilstuna också. Så där kommer jag att fira Flygar-helgen med kristdemokrater från hela landet! Insåg hur komiskt det där lät. Och hur mycket det spär på alla fördomar om oss. Men, men...jag tror att det kommer att bli mer rosévin än högmässa den helgen om jag får gissa. Ser riktigt mycket fram emot det!

Nu ska jag försöka välja ut morgondagens partyoutfit.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback