Världsliga ting

Ända sen jag youtubade Patrik Sjöberg i söndags så har jag drömt om honom på nätterna. Olika drömmar hela tiden, men han är alltid med. Lite komiskt faktiskt. Kanske ska jag se det som en pik att jag borde läsa hans bok?Får väl se till att göra det då. Haha.

Och på tal om sömn så känner jag mig verkligen inte utvilad idag. Somnade väl vid två och klockan fem vaknade jag hastigt av att jag satte mig upp i sängen. Måste ha varit de där drömmarna som spökade... Somnade om och klockan åtta var det dags att stiga upp.

Tänkte tipsa om världens snyggaste nagellack att ha på tånaglarna. Dior Pink Berries no 354. Det har en lite gammelrosa ton och ser bara så klassiskt snyggt och fräscht ut på just tånaglarna. Ja, det är självklart snyggt på händerna också. Får bli helgens lack för min del!

Nu ska jag försöka kladda på mig nåt som liknar ett ansikte. Bara för att man är trött behöver det ju inte synas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback