En omtumlande dag

Det har varit en omtumlande dag idag. Har hänt en del.
Både positiva och negativa saker.
Orkar inte gå in på allt just nu. Och det är iofs inget direkt viktigt heller.


Kom hem från bion för en stund sedan. Helt okej film faktiskt, för att vara en komedi. :P
Och jag somnade inte. Haha...
Kul att mitt sällskap heller inte är någon komedifantast, men vi tyckte att det var på tiden att testa något annorlunda.


Antingen har jag druckit sur mjölk eller ätit lite för gammal mat, för min mage gör verkligen ont. Och jag tyckte att mjölken smakade lite konstigt. :S
Bara jag inte får magsjuka...


Jo, förresten...fick mig ett litet snack med
polisen idag. Hehe... ;P
Men jag glömmer bort att han ser lite töntig ut civil när jag ser honom i uniform. Haha...
Fast poliser är verkligen hett! ;)
(Och han är dessutom riktigt trevlig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback