Om man tänker rent knullvänligt

Haha...med tanke på mina funderingar om var världens snyggaste män finns så hittade jag en rolig artikel i Aftonbladet.
Den handlar i och för sig inte om var de snyggaste männen finns, utan istället om var männen är bäst i sängen.
Kanske borde jag gå på det istället?

Listan ser ut så här:

1. Italienare

2. Fransmän

3. Irländare

4. Sydafrikaner

5. Australiensare

6. Spanjorer

7. Danskar

8. Nyzeeländare

9. Brasilianare

10. Kanadensare

Kanske kan jag åka till Köpenhamn i alla fall då? ;P
För seriöst, hur jävla bra fransmän än må va i sängen så tycker jag att franska är bland de fulaste språken som finns. Det skulle inte funka!
Irländare däremot...grr. ;)
Grabbarna från Kanada, Brasilien, Syafrika, Australien och Nya Zeeland går bort...pga av avståndet.
Men sen undrar jag bara, vart fan är finnarna? Har de missat finnarna så har de missat något... :P


Och vilka är sämst då?
Jo, följande:


1.
Tyskar: själviska.

2. Svenskar: snabba.

3. Nederländare: hårdhänta.

4. Amerikanare: dominanta.

5. Walesare: sentimentala och klängiga

6. Skottar: högljudda

7. Turkar: svettiga.

8. Greker: luktar illa.

9. Ryssar: håriga.

10. Engelsmän: knubbiga.


Okej, jag kan förstå  de första på listan. Det har ju liksom med själva prestationen att göra, men om ni kollar längre ner på listan så är det ju snarare saker som är avtändande än rent prestationsmässiga.
Man blir ju knappast sämre i sängen för att man är svettig eller hårig, men däremot kanske partnern inte tänder på det. Och att ryssar skulle vara håriga, det var nåt nytt.

Skulle jag göra en lista skulle det förmodligen inte vara lika många olika länder, och jag tror heller inte att resultatet skulle bli detsamma. Men å andra sidan, måste man inte ha knullat flera olika från samma land för att kunna säga nåt om dem? Liksom hej, jag knullade med en grek och han luktade illa...alltså luktar alla greker illa. Och den där skotten som stönade så att fönsterruktorna skakade, suck... Eller vadå?


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha klickrent:P

Postat av: Teresa

Du behöver ändå inte dissa australiensarna. För var du än åker i världen så är det fullt av aussies där. Och nästan alla är backpackers. Så aussies kommer du inte ha något problem att få prova på ändå.

2007-12-14 @ 16:28:50
URL: http://teresaparbring.blogspot.com
Postat av: L8

Haha...nej, det såklart. :P Men jag tänker inte åka dit i vår för att träffa dem. Var mest så jag menade...

2007-12-14 @ 16:39:59
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback