Baby, you can put your spell on me

Så, då var i princip allt packat.
Jag är värdelös på att packa. Gör det alltid i sista sekund och tänker egentligen inte alls igenom vad jag tar med mig, om det passar ihop och så. Glömmer hälften och tar med mig onödiga saker.
Men som jag brukar tänka, huvudsaken är att jag har med mig körkortet, mobilenkontanter/kort och min migränmedicin. Allt annat är lätt att köpa på plats om det skulle saknas. Solbrillor är också bra, speciellt om man ska köra bil, för annars lär den där migränmedicinen behövas direkt. :S


Dagens...

...mat: Pizza!
...dryck: Cola och svartvinbärslättdryck
...låt på hjärnan:
"Work your magic". Ut, ut, ut!
...shopping: Sista minuten-presenter till finnarna och batterier
...nöje: Köra bil?
...nyhet: Renberg till AIK. Trodde faktiskt att han skulle gå i pension.
...roligaste: Att ha långa naglar 
...tråkigaste: Alla "måsten"


Nej, bäst att försöka sova om inte alltför länge. Ska åka sju imorrn så... :S *snark*

Kommentarer
Postat av: Vetlemoa

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback