I-landsproblem is tha shit

Knaprar pistagenötter som egentligen var tänkt till den där "riz bel halib" till jul, men det är ju så jäkla gott! Jag kan bara inte motså...

Har varit och handlat det + mer saker idag. Mest mat, men även ansiktsvatte, hårtoning och en amaryllis.
För trots att jag har min "naturliga" hårfärg nu så mattas den ju av och ser tråkig ut. Och det vill vi ju inte! Nej, glansigt och snyggt ska håret va. Men det är rätt så skönt att slippa en skarp kant i form av mörk utväxt nu. Att ha brunt/mörkbrunt hår och blondera det är ingen hit har jag kommit fram till nu. Det är snyggt ungefär en vecka tills utväxten har anlänt. :/

Tror att jag ska ta in julgranen från förrådet redan idag. Här ska det fuskas!
Och så hittade jag en superfin bild till en julgransboll idag. Hehe... I like!


Kommentarer
Postat av: Tobiashelene

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback