Vad är sanning? Vad är lögn?

Okej. Dags att uppdatera.

Ingen svarade helt rätt. Konstigt nog.
Men så här ligger det till i alla fall.


Jag röstade faktiskt lite efter det yttre, och trots att jag är hobby-intresserad av politik så tar jag det inte seriöst. Jag är också rädd för bläckfiskar och ser verkligen fram emot nya skolkatalogen för jag gillar fjortiskillar. ;) Yes, siffrorna och tvångstankarna hör också ihop. Har även andra tvångstankar som jag inte nämde här... Har aldrig sett en hel fotbollsmatch, utan förstår verkligen hulliganerna. Enda sättet att stå ut på en match kan jag tro. Har slagit bort ca en fjärdedel av en framtand, men den är numera plastigt fejkad. Jag samlar faktiskt på polisbilar, dock små modellbilar som jag köper i olika länder. Bla. i de östländer där jag faktiskt har smugglat en del sprit från. Har också smugglat över narkotikaklassade läkemedel utan att ha intyg med mig. Men det är en annan story... Dessutom var jag så jävla duktig att jag klarade teorin på min 18-årsdag.

Så lögnerna är alltså: 3 och 9.

Jag har inte estniskt påbrå på min mammas sida, "bara" svenskt, finskt, ryskt, danskt och mongolskt(och massa andra angränsande länder).
Jag har också haft en (hel) del minnesluckor. Både i nyktert och onyktert tillstånd. Men det förstod de flesta. ;P

Så nu vet ni det!

Om ni blivit något klokare...det vet jag däremot inte. ;)

Kommentarer
Postat av: Teg<3

Stod mellan 3:an och 9:an när jag valde.
Borde egentligen ha förstått att du samlar på polisbilar... Du och poliser liksom ;P hihi

Blev just klar med alla arbetsuppgifter jag fått. Pappa är ledig idag, så nu passar jag på att sitta vid datorn och roa mig :P
Undra om jag kan hitta några hemliga och intressanta papper här nånstans... :O

2007-10-26 @ 12:05:48
Postat av: Teg <3

Pft... 3:an och 10:an skulle det vara ;(
...even
Mitt huvud är nog inte som det ska. Skyller på lackfärgen :P

2007-10-26 @ 12:23:56
Postat av: L8

Yes, jag och poliser. Haha...brottslingar och poliser på samma gång. ;P

Hittade du nåt kul?

Och förresten? Har du sett smygtittarna inför söndag än? ;D

Postat av: Teg <3

Jag hittade en "dagbok". Var tyvärr inte skrivet mycket i den... Och den var nåt år gammal. Så jag vet inte vilka de skrivit om :/

Woot?! Näe, det måste jag göra på studs!!! :D

2007-10-27 @ 10:59:15
Postat av: Teg <3

OMG, pianoklink for the win!!! :D
Nu längtar jag ännu mer till imorrn... :P

2007-10-27 @ 11:07:44
Postat av: L8

Tror att de här tre avsnitten kommer att va super! Tycker de små bögarna ska ha trekant... ;)

2007-10-27 @ 21:51:02
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Teg <3

Oh my... ;D Saknar ändå Adam. Tycker att han och Kim var sötare ihop :P
Men, han passar bättre ihop med vilken kille som helst än den där Liv :D hehe

2007-10-28 @ 00:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback