Where do we go now?

Jag ägde inte i Singstar. Det kan jag verkligen inte påstå. Hade en dålig Singstar kväll.

Men ikväll insåg jag nog verkligen hur mycket jag älskar musik och hur viktigt det är för mig, trots att jag inte kan varken sjunga eller spela. Vad vore livet utan musik? Konserter, musikvideos, plattor, textanalyser och annat nördigt?
Ingenting!
Om jag var tvungen att välja skulle jag förmodligen välja bort både hockey, alkohol och tvn före musiken. Sex och musik, det kommer nog på samma plats. Men samtidigt, musik är en större del av vardagen än sex, för jag har sällan sex minst åtta timmar per dag. Men jag vet ju inte med er... :P
Nej, nu vet jag...sex, musik och Dirty Sanchez. Det är livet!
Speciellt
sexdrömmar som innefattar båda...som den för några dagar sen. Nej, nu spårar jag ur...


Lite musik då...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback