Brorsor, ferre och tonvis med tvätt

Klockan är inte ens nio. Och inte nog med att jag är uppe(vilket i sig bara är en bragd), utan jag har hunnit duscha, tvätta håret, prata 20 minuter i telefon, dricka kaffe + morgongrogg och kolla alla bloggar på favoriter.
Och nu sitter jag här och lyssnar på Moneybrother. Och på tal om brorsor, om bara någon minut ska min brorsa snacka med en arbetsgivare. Håller en tumme och önskar honom verkligen lycka till! Önskar min brorsa all framgång här i livet.

Har bokat hela tvättstugan efter lunch. Har massor med tvätt. Förutom kläder och handdukar och sånt så tänkte jag även tvätta vinterjackor, sängkläder och arbetskläder(mitt skåp var proppfullt...). Skönt att göra bort allt sånt innan resan.
Är jag riktigt duktig så tvättar jag fönster också. Men vi får se, jag lovar inget. ;P

Ikväll är det fest. Nice, nice. Och med tanke på
vad jag skrev igår så kommer jag garanterat att dricka för mycket, bli askalas, spy och vara mest bakis i hela stan imorrn. Min moral är inte den högsta och jag brukar alltid få äta upp sånt som jag sagt... Hm.


Kommentarer
Postat av: Amundalma

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback