Singstar-night!

Hemma efter en trevlig kväll.
Pizza, pannacotta och bara en drink och en cigg. Jag har blivit ganska bra på det där, att ha roligt utan sprit. Och jag vet ju att det inte är värt att dricka massor och vara bakis på jobbet imorrn, jämfört med att ha kul utan sprit och må bra på jobbet imorrn.
Och vet ni vad, mina skumma infall och mitt beteende beror ändå till 99% inte på om jag har alkohol i blodomloppet. Herregud, jag dansade i
Luleå sist (och det var inte på ett dansgolv om vi säger så...) och idag har jag sjungit Singstar med sån inlevelse att jag är hes.
Så då vet ni det, jag ska bli en sån där jobbig predikande nykterist. Haha...not.


Kvällens låt:
(som jag ägde i Singstar... ;P )



I'm a creep
I'm a weirdo


Kommentarer
Postat av: Pellesabrina

nice site keep it up ok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback