I've done some shopping

Jag är inte den som brukar beställa grejer från nätet speciellt ofta. Vill hellre klämma och känna lite och få grejerna direkt i handen. Undantaget är dock plattor, filmer och böcker. Det kan liksom inte bli fel.

Idag har jag klickat hem tre plattor, Graduation och Late Registration med Kanye West och Lazees Setting Standards som
släpptes igår.
Kanye vet jag ju är bra, men jag har varit lite snål och väntat på att plattorna skulle bli billigare. Hehe... Och jag kan inte tänka mig annat än att Lazees album är kung. Det jag har hört är i alla fall väldigt bra.


West Kanye, Late registration 2005 Lazee, Setting standards 2008 West Kanye, Graduation 2007 (Digipack)


Jag kör bara på plattor med Parental Advisory, som ni ser. Haha...


(Jag säger emot mig själv ganska mycket då jag faktiskt beställde två t-shirts för några dagar sen också. Men i vanliga fall så beställer jag verkligen inte mycket...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback