Året som gått...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Käkade råbiff I Turkiet och testade även en annan grej där...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja,
inte direkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp. Eller inga nära vänner, men ändå.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ännu mer musik och konserter. Men en snygg karl skulle heller inte sitta helt fel. Och lite mer booze.
5. Vad var din största framgång 2008? Att jag ÄNTLIGEN fick fast jobb. Och alla nya trevliga bekantskaper.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen resor, konserter och inredning.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Rest. Tagit hand om mina relationer. Och tagit risker.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit massa onyttig skit. Och klagat.
9. Hur tillbringar du nyår? På jobbet, as usual. Sen med vänner. Har inte planerat nåt alls. Nyårsafton är inget speciellt för mig.
10. Vem saknade du? Vissa som jag inte längre umgås med. De som flyttat. Och en speciell person som jag gärna skulle umgås mer med.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Att jag inte uppmärksammat saker tidigare. Att jag inte gjorde något riktigt galet. Men annars brukar jag inte ångra såmycket.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Mitten. Dels hatar jag vintern. Sen så blev jag "arbetslös" i början på året, och slutet på året har varit jobbigt på andra sätt.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Jag tror ingenting. Men jag hoppas att det blir givande och att jag får uppleva många positiva saker. Önskar också att alla mina nära och kära får må bra. För det är de värda!


 Japp...så såg året ut. Kommer fler nyårs-summeringar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback