En fucking lista

Känns som att jag blivit överkörd av ett tåg eller nåt.
Hur trött som helst med andra ord.
Ändå somnade jag inte speciellt sent. Jag tror inte på det där med att sova minst åtta timmar per natt, jag blir bara tröttare av det. Då är det bättre att sova kortare nätter under veckorna och sen ta igen timmarna på helgen.
But that's just me!

Kör en lista med dagens idag:

...Humör: Trött, mer vet jag inte än
...Måste: Jobba
...Bästa: Jobbar bara tre timmar
...Sämsta: Inget än så länge
...Kläder: Sköna men snygga tror jag det blir
...Accessoarer:
Nytt bling
...Mat: Libanesiskt får vi hoppas på
...Dryck: Kardemummakaffe och kanske nåt alkoholhaltigt senare
...Musik: Dålig svensk hip-hop
...Känsla: Förväntasfull
...Nöje: Middag hos J
...Shopping: Kommer att bli nåt jag aldrig tidigare köpt...

Kommentarer
Postat av: Remikaroline

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback