Sportar jag i sömnen?

Vaknade av att det krampade till i ljumsken. Har fetaste sträckningen typ.
Men hur?
Om jag inte blev tokfull av en cider och väldigt
inspirerad av tvn så att jag också började kickas, så vet jag inte vad det beror på. Kanske var det när jag låg på golvet i skumma ställningar och städade under badkaret. Så måste det vara. För träna har jag då verkligen inte gjort. :P

Ska iväg och jobba tolv. Slutar redan fem.
Skööönt!
Men imorrn börjar jag redan 8.30. Inte nice. :/
"Tur" att toy åker hem idag då, för annars hade jag säkert aldrig gått och lagt mig ikväll heller. Men jag brukar i och för sig vara rätt så bra på att hålla mig vaken själv också. Hm...

Sen är det inget mer jobb inplanerat föränn nästa lördag. Får lite lätt panik. :S
Förhoppningsvis ringer de någon dag.
(Men helt ärligt så känns det hyffsat skönt att vara ledig några dagar efter julhandeln/mellandagsrean)

Tips på vad jag kan hitta på ikväll? Nån bra film eller nåt kanske?


Kommentarer
Postat av: Jesperheidi

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback