En lista

Humör just nu: Lite trött, lite glad och lite partysugen
Kläder just nu: Jeans, min
nya t-shirt och sockar med stjärnor.
Musik just nu: Dopeboy - Adam Tensta feat. Eboi
Vad sa du senast: "Men då vi ses kanske senare. Hej då!" Typ...
Favoritmat: Pasta i de flesta former, kebab, god pizza och det mesta som är kryddstarkt.
Det äckligaste du vet i matväg: Korv, lever, oliver, blodmat och okryddad mat i allmänhet
Beställer i baren: Vatten eller Loka, oftast. Eller en margarita eller cuba libra.
Favoritgodis: Oj, allt möjligt! Lakrits, Fazer-choklad, nötter...
Saft eller alkohol: En riktigt god drink, annars får det gärna vara... 
Favoritväder: Sol och värme. Eller vårväder med skitiga snörester runt vägarna, solen i ögonen och nya vita sneakers. Ni vet den känslan typ...
Fem saker att ta med till en öde ö: En mp3 fulladdad med bra musik och evighetsbatterier, min egenkomponerade favoritdrink i mängder, trevligt sällskap, solglasögon och något ätbart i massor.
Morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, definitivt!
Spara eller slösa: Är igen hejjare på att spara direkt...
Vem är viktigast för dig: Kan inte bara säga en, men min familj, delar av min släkt och mina vänner.
Bästa film: Maffiabröder slår det mesta
Tror du på kärlek vi första ögonkastet: Är tveksam...men kanske!
Ovanor: Oj, det är nog många... Dricker för mycket kaffe, sover för länge, orkar sällan laga mat och frossar i olika saker periodvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback