Färga skägg och raka skallar

Som sagt, blir en lugn kväll utan någon som helst alkoholkonsumtion.
Mina planer för kvällen är istället att sätta på skön musik, laga mina favoritbiffar och bjuda J på middag. Dissar Ks brorsas inbjudan, hårt!

Har även lovat honom att hjälpa honom med klippningen. Eller klippning kanske det inte kan kallas då man har rakad skalle med någon millimeters stubb, men ändå. Har bara rakat en skalle tidigare och då fick jag stora klagomål. Haha... Vi tänkte även testa att färga hans skägg. Han har samma problem med det som jag har med ögonbrynen, att de flesta hårstråna är svarta, men så finns det några jäklar som väljer att vara ljusare. Jag förslog att han skulle använda mascara, som jag vet många gör, men han vägrade, sa att det var fjolligt. Som om att färga den stackars stubben inte är det då...

Sen ska jag som sagt ut och ratta bil. Älskar att köra på natten, så det blir nice.
Längtar på tal om det till
nästa fredag. Ska bli så jäkla kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn kärleks te hos mig: http://enlitentax.blogg.se/1204549457_vill_du_vinna_krleks_.html
Film och en rolig disktrasa http://enlitentax.blogg.se/1204527252_vinn.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback