If you need a fix...

Lyssnade som sagt igenom lite gamla plattor jag hade i mina gömmor för några dagar sedan. Mycket var crap. Ren jävla skit.
Den hår låten gillar jag däremot fortfarande. Den håller liksom. Kunde lika gärna ha varit gjord nu. Typ.

På samma platta var den här Coolio-låten med. Jag gillade verkligen Coolio. Gangsters Paradise är en klassiker. För att inte tala om filmen. Hur jävla bra är inte Farliga sinnen? Måste fan se den nån dag...

Ska även erkänna en liten hemlighet. Jag "sjöng" faktiskt den låten på musiken på typ mellanstadiet. Jo, det är sant. Kan nog fortfarande hela texten. Haha...



"I'm the kinda g that little homie's wanna be like
On my knees in the night
Saying prayers in the street light "


;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback