Jesus in my livingroom

Hyllan är på plats, men jag orkade inte fixa lampan. Måste typ köpa till sladdar och skit, och sist jag lekte elektriker så körde jag in en mattkniv rakt i fingret. Dels är jag klantig, men mest vill jag att saker ska gå fort.
Hur som helst måste jag fylla på hyllan med snygga grejer. Just nu är det bara Nattvarden i form av en miniskulptur som huserar där. Jesus och lärljungarna känner sig kanske ensamma?

Men det får bli imorrn, för nu tänkte jag käka fruktsallad med keso och turkisk yoghurt och fortsätta med min
Rinkebybok. Har fortfarande keso-cravings. Fjärde gången jag käkar det idag isåfall...

Ja, och på tal om mat. Dagens imam bayildi blev riktigt jävla god! Massor med vitlök och spiskummin. Me like! Serverade den tillsammans med rödlök(i massor det med) och keso. Gott och nyttigt. Tror inte att jag kommer att svälta ihjäl i Turkiet alltså...


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn

Postat av: Linn

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag har svårt att hålla reda på vilka jag har skickat till, jag hoppas du har överseende med detta. Jag vill bara väl och hjälpa min kompis till ett bättre liv! Ber om ursäkt igen, ha en bra dag, MVH Linn

2008-03-05 @ 10:19:08
URL: http://linnnissi.blogg.se
Postat av: Linn

I know.. men jag måste göra någonting, och om jag får 100 fler påskrifter och 5 arga så är det faktiskt värt det. Inte i andra fall men i detta fallet. Ha det bra!

2008-03-05 @ 10:31:14
URL: http://linnnissi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback