Träffa sin älskares mamma

Ska snart iväg och jobba. Eftermiddag idag igen. Lika bra det, är alltid så seg på eftermiddagen/kvällen när jag måste upp och jobba tidigt. Men ikväll hade jag tänkt träffa lite kompisar, och då är det kanske bra om jag orkar hålla mig vaken.

Ringde nyss till arbetsförmedlingen för att berätta hur det går med mitt jobbsökande(=åt helvete!). Fick prata med en spånig tjej/kvinna, men som ändå var trevlig. Ingen häxjakt denna gång. Det tackar vi för!

I helgen kommer toy till stan. Men inte nog med det, vet ni vilka som hänger med? Jo, hans morsa och lillasyster. Holy! Har aldrig träffat mamman tidigare, och nu ska vi tydligen på middag hos hans knarkar-brorsa i ghetto-hamn. Det här kan sluta hur som helst känns det som. Haha... Men syrran är jag däremot inte rädd för i alla fall. Han gillar sin syrra och var ofta barnvakt och så när hon var mindre och mamman jobbade. Men mammor är alltid läskiga att träffa, och hans brorsa betedde sig ju
liiite underligt tidigare. Hm...det blir nog bra. Men varför ska jag träffa familjen när vi inte ens är ihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback