Damn it!

Blev bara några timmar på landet. Pappa fick punktering på ena bakdäcket, så det bara bara att sätta på extrahjulet. Sen ringde han en däckfirma(eller vad det heter... :P ) som sa att han var tvungen att vara där innan 16.00 för att fixa däcket innan helgen. Så ja, därför blev det en kort visit. Käkade lite lunch, satt ute en stund och sådär. Skönt ändå.

Nu måste jag verkligen städa! Ska bort ikväll, och imorrn tänkte jag fara en sväng på Vårmässan på dagen och sen på kvällen är det en stor förlovningsfest som jag är bjuden på. Fullbokad alltså. Men det var ju tur att jag köpte den där blommiga klänningen tidigare i veckan, då har jag något att ha på festen. Gillar att ha nya kläder åtminstone vid större festligheter. Men ja, i alla fall...ska jag städa i helgen så måste det bli nu. Basta!

PS!
Jag hatar fortfarande min hy. Varför ska den vara "knottrig" och jävlig? Hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback